Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В

Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В

Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В від компанії магазин Апельсин - фото 1
10 742 ₴
10 420 ₴ від 2 шт.
10 205 ₴ від 8 шт.
Мін. сума замовлення у продавця 100 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата на картку «Приватбанк»

Опис

Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Динамічний дизайн балансування
На відміну від інших двигунів фрезерних шпинделів, ми використовуємо інноваційну та передову технологію динамічного балансування. Перевагами стандартної цанги ER20 є відмінна жорсткість, повна міцність, унікальна конструкція зневоднення та висока точність.
 
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Чотири високоякісні підшипники
Модернізований підшипник має дві основні переваги: чудову довговічність та антикорозійний ефект. Висока швидкість (24000 об/хв) і висока продуктивність забезпечують вищу ефективність, ніж раніше.
 
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Зниження шуму та повітряне охолодження
Наш двигун фрезерного шпинделя з ЧПУ працює тихо і запобігає втомі слуху. Він використовує циркуляцію повітря для охолодження тепла, що генерується шпинделем на високій швидкості, і має хороший ефект розсіювання тепла.
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Високоякісний матеріал
Алюмінієвий корпус забезпечує більшу потужність і довший термін служби; на відміну від звичайного дроту з алюмінієвим покриттям, безкисневі мідні котушки гарантують високу якість обробки і продуктивність гравіювання.
 
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Вишукані внутрішні деталі
Шпиндель фрезера з ЧПК - це вбудований короб для дроту, безпосередньо підключений до дроту або ЧРП, що ефективно підвищує стабільність і плавність роботи. Модернізований гайковий ключ полегшує роботу з інструментом.
 
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Широке застосування
Двигуни з повітряним охолодженням зазвичай використовуються для таких матеріалів, як дерево, камінь, прес-форми, метал тощо. Підходять для машинобудування, обробки листового металу, виготовлення перил, заводів, верфей, майстерень, будівництва та інших галузей.
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
 
 
 
 
Технічні характеристики

  • Потужність: 3 кВт
  • Напруга: 220 В
  • Частота: 300 Гц
  • Швидкість: 24000 об/хв
  • Відхилення концентричності: менше 0,002 мм
  • Максимальний крутний момент: 1,1 НМ
  • Розміри виробу: 3 x 11,7 дюйма / 7,5 x 29,6 см
  • Вага: 15,4 фунтів / 7 кг
 
Шпиндельний двигун VEVOR з повітряним охолодженням 3 кВт, шпиндельний двигун з повітряним охолодженням 220 В Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням для цангового патрона з ЧПУ 18000 об/хв Шпиндельний двигун з повітряним охолодженням Шпиндельний двигун з вітровим охолодженням
Вміст упаковки

  • 1 x шпиндельний двигун з повітряним охолодженням

Питання і відповіді
Питання 3KW ??220V x 10A = 2.2Kwoor18000rpm x 1.1Nm / 9.55 = 2.07 KWat 3Kw двигун буде спалювати 0.8-0.9 Kw сам, що означатиме дуже низьку ефективність.
Відповідь Привіт, цей продукт є високошвидкісним двигуном, і ваш алгоритм неправильний.
 
Питання Який f-інвертор з вашого асортименту я міг би використати для двигуна шпинделя з ЧПК 220В/3кВт. mfG Eugen
Відповідь Можна використовувати двигун потужністю 3 кВт на 220 В.
 
Питання Чи є кріплення цангового патрона фіксованим, і якщо ні, то яке кріплення знаходиться під ним?
Відповідь Так, цанговий тримач закріплений стаціонарно.
 
Питання Шпиндель 230 В 3 кВт. куплений, з вилкою є 5 з'єднань1 X земля № 4 та 4 інші 1 / 2 / 3 / і 5. який із них я повинен призначити з 230 В? привіт, Матіас
Відповідь Ви повинні підключити лінію 1/2/3 до 230 В, лінія 5 - це термістор.
 

Відгуки про товар
CNC Newbie
Шпиндель з ЧПК
Дуже хороша якість шпинделя. Я дав йому спочатку прогрітися, але він переконливий - подивимося, як він "працює" на відміну від мого 500-ватного шпинделя, який зараз використовується.
 
Hase
Пане
всього найкращого...............................................................................................................................................................можеш повернутися в будь-який час..........................................................................................................................................................
 
Sonc
.
Інвертор і двигун потужністю 2,2 кВт були придбані для заміни шпинделя потужністю 800 Вт на саморобному фрезерному верстаті з ЧПУ. Товар прийшов швидко і акуратно упакований. У мене не було досвіду з установкою таких двигунів, тому мені довелося провести деякі дослідження в Інтернеті на додаток до опису інвертора. Але з цією інформацією я зміг запустити інвертор/мотор під EstlCAM на платі Ardunioclub: Інвертор досить простий з точки зору функціональності, але він робить те, що повинен робити. Перші тестові фрези були дуже багатообіцяючими, не порівняти з двигуном 0,8 кВт. Про довговічність продукції поки що нічого не можу сказати.
 
Gaston
Запитання
Мені подобається шпиндель, але який частотний перетворювач для нього купити?
 
Johann G
Виглядає чудово.
Я тільки створюю фрезерний верстат і ще багато чому треба навчитися. швидка доставка, супер
 
Bickel
Пане
Швидко доставлений і відмінно упакований. Він також був негайно прикріплений до фрезерного верстата і протестований. Запуск займає дуже багато часу. Важливо не запускати його відразу на максимальній швидкості, а повільно збільшувати її приблизно на 1000 об/хв кожні 10 хвилин.
 
Christian
Дотримуйтесь мінімальної швидкості 333 Гц - 2000001/хв
Загалом хороше враження підшипники працюють плавно низька вібрація (обробка ще не перевірена) повітряне охолодження є найбільшим слабким місцем, якби я знав заздалегідь, які обмеження це спричинить, я б, мабуть, використав двигун з водяним охолодженням. Як це часто буває, продавець не може зібратись з думками, щоб прочитати дані двигуна з заводської таблички:Максимальна швидкість: 240001/хв при 400 ГцМінімальна швидкість: 200001/хв @333 Гц -> нижче цього охолодження недостатнє і двигун непропорційно нагріваєтьсяПараметричні приміткиВикористовуючи XSY-AT1 типовий китайський перетворювач частоти за 70-100 євро 2,2 кВтПараметриP001=400 ГцP003=200 Гц -> інакше він вимкнеться з помилкою Err 1P006=400 ГцРекомендуємо P34 Основна швидкість підйому до прибл. Збільшити P34 Головну швидкість підйому до прибл. 50-100 Гц -> Прискорення шпинделя, інакше двигун буде надмірно нагріватися під час запуску (Переконайтеся, що обмеження струму P78 встановлено на 7.8A*1.15~9000 спрацьовує Зменшити P34 -> Залежить від моменту інерції шпинделя).
 
Zdenek Hadrbolec
в
Все прибуло вчасно, в ідеальному стані, якісне та надійне. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
zsolt
Шпиндель VEVOR 1,5 кВт
Я задоволений як доставкою, так і товаром. Відносно тихий, досить потужний двигун.
 
Andreas
Я в захваті.
Коли рік тому я побудував свій власний фрезерний верстат, я вирішив відмовитися від високочастотного шпинделя з частотним перетворювачем, оскільки зусилля по установці дещо вищі, ніж у випадку з фрезерним двигуном від Mafell або AMB. До цього часу я використовував Mafell FM 1000 PV-ER. Але оскільки я не був задоволений його продуктивністю, я хотів спробувати так званий китайський шпиндель. Тепер, коли я встановив на свій фрезерний верстат шпиндель Vevor HF в поєднанні з ФП того ж виробника, я дійсно вражений і захоплений. У порівнянні з Mafell, шпиндель працює набагато плавніше, і концентричність також краща, принаймні на доступних мені моделях. Також помітна більша потужність Vevor. Без особливих зусиль при переобладнанні я можу запускати шпиндель з Estlcam і контролювати швидкість так само, як і раніше. Крім того, за допомогою інтегрованого FI я можу налаштувати в Estlcam вхідний сигнал помилки, який спрацьовує, наприклад, у разі перевантаження, і таким чином зупинити верстат, якщо шпиндель перевантажиться.
 

Характеристики

Код товару
3449857104
Масса
15,4 фунта / 7 кг
мощность
3 кВт
частота
300 Гц
напряжение
220 В
максимальный крутящий момент
1,1 м. мили
Показати всі