BD65496MUV - одноканальний драйвер для двигунів 16V / 1.2A - Pololu 2960
Доставка
Оплата
Опис
Опис продукту: Pololu BD65496MUV - одноканальний драйвер для двигунів 16V / 1.2A
Модульбазується наBD65496MUV і дозволяє керувати двигуном постійного струму. На двигун може подаватися напруга до 16 В при тривалому споживанні струму до 1,2 А, короткочасно (протягом 10 мс) до 5,0 А. Перед використанням рекомендуємо ознайомитися з документацією системи.
У комплекті є драйвер і роз'єми для самостійної пайки.
Підключення блоку управління
Напруга живлення для двигунів в діапазоні від 2 до 16 В подається на вхід VIN. Живлення логічної частини від 2,5 В до 5,5 В подається на вивід VCC. Контролер може працювати в двох режимах, які вибираються за допомогою виводу PWM (MODE):
- Режим IN / IN
У цьому режимі сигнали, що подаються на контакти вибору напрямку INA і INB, також використовуються для керування швидкістю за допомогою ШІМ.
Схема підключення в режимі IN / IN.
- Режим EN / IN
У цьому режимі вхід INA використовується для вибору напрямку обертання, INB - для керування швидкістю за допомогою ШІМ-сигналу.
Схема підключення в режимі EN / IN.
Таблиця істини
У таблиці наведено залежності виходів від вхідних сигналів:
Виводи драйвера BD65496MUV
Модуль має крок 2,54 мм для самопаяних роз'ємів із золотими контактами - смужка входить до комплекту.
ФОНД | Опис |
---|---|
Номер шасі | Напруга живлення двигуна знаходиться в діапазоні 0 В - 11 В із захистом від зворотної полярності. |
Меса | Маса модуля. |
VCC | Напруга живлення логічної частини коливається від 1,8 В до 7 В. |
США | Виходи 1 для підключення клем двигуна. |
AUSB | Виходи 2 для підключення клем двигуна. |
ШІМ (РЕЖИМ.) | Вибір режиму роботи:
За замовчуванням низький. |
В ОДНОМУ | Вивід керування двигуном A (в режимі EN / IN використовується для вибору напрямку обертання). За замовчуванням низький рівень. |
INB | Вивід керування двигуном B (у режимі EN / IN використовується для встановлення швидкості за допомогою ШІМ-сигналу). За замовчуванням низький рівень. |
PS | Входження в низький стан спричиняє перехід до стану сну. У високому стані - стандарт. |
TR1 | Вхід 1 для керування періодом ШІМ. За замовчуванням низький. Подробиці на сайті виробника . |
TR2 | Вхід 2 для керування періодом ШІМ. За замовчуванням низький. Подробиці на сайті виробника . |
Відео
Відео з описом роботи Н-моста - драйвера двигуна постійного струму.
Специфікація драйвера для двигунів Pololu BD65496MUV
- Кількість каналів: 1
- Напруга живлення: від 2 В до 16 В
- Робоча напруга логічної частини: від 2,5 В до 5,5 В
- Безперервний струм на канал: 1,2 А
- Максимальний миттєвий струм на канал (до 10 мс): 5,0 А
- Частота ШІМ: до 500 кГц
- Захист від підключення зворотного струму
- Розміри: 15,5 x 15,5 мм
- Вага: 0,6 г (без конекторів)
- До комплекту входить модуль та роз'єми із золотими контактами
Корисні посилання
|
Опис продукту: Pololu BD65496MUV - одноканальний драйвер для двигунів 16V / 1.2A
Модульбазується наBD65496MUV і дозволяє керувати двигуном постійного струму. На двигун може подаватися напруга до 16 В при тривалому споживанні струму до 1,2 А, короткочасно (протягом 10 мс) до 5,0 А. Перед використанням рекомендуємо ознайомитися з документацією системи.
У комплекті є драйвер і роз'єми для самостійної пайки.
Підключення блоку управління
Напруга живлення для двигунів в діапазоні від 2 до 16 В подається на вхід VIN. Живлення логічної частини від 2,5 В до 5,5 В подається на вивід VCC. Контролер може працювати в двох режимах, які вибираються за допомогою виводу PWM (MODE):
- Режим IN / IN
У цьому режимі сигнали, що подаються на контакти вибору напрямку INA і INB, також використовуються для керування швидкістю за допомогою ШІМ.
Схема підключення в режимі IN / IN.
- Режим EN / IN
У цьому режимі вхід INA використовується для вибору напрямку обертання, INB - для керування швидкістю за допомогою ШІМ-сигналу.
Схема підключення в режимі EN / IN.
Таблиця істини
У таблиці наведено залежності виходів від вхідних сигналів:
Виводи драйвера BD65496MUV
Модуль має крок 2,54 мм для самопаяних роз'ємів із золотими контактами - смужка входить до комплекту.
ФОНД | Опис |
---|---|
Номер шасі | Напруга живлення двигуна знаходиться в діапазоні 0 В - 11 В із захистом від зворотної полярності. |
Меса | Маса модуля. |
VCC | Напруга живлення логічної частини коливається від 1,8 В до 7 В. |
США | Виходи 1 для підключення клем двигуна. |
AUSB | Виходи 2 для підключення клем двигуна. |
ШІМ (РЕЖИМ.) | Вибір режиму роботи:
За замовчуванням низький. |
В ОДНОМУ | Вивід керування двигуном A (в режимі EN / IN використовується для вибору напрямку обертання). За замовчуванням низький рівень. |
INB | Вивід керування двигуном B (у режимі EN / IN використовується для встановлення швидкості за допомогою ШІМ-сигналу). За замовчуванням низький рівень. |
PS | Входження в низький стан спричиняє перехід до стану сну. У високому стані - стандарт. |
TR1 | Вхід 1 для керування періодом ШІМ. За замовчуванням низький. Подробиці на сайті виробника . |
TR2 | Вхід 2 для керування періодом ШІМ. За замовчуванням низький. Подробиці на сайті виробника . |
Відео
Відео з описом роботи Н-моста - драйвера двигуна постійного струму.
Специфікація драйвера для двигунів Pololu BD65496MUV
- Кількість каналів: 1
- Напруга живлення: від 2 В до 16 В
- Робоча напруга логічної частини: від 2,5 В до 5,5 В
- Безперервний струм на канал: 1,2 А
- Максимальний миттєвий струм на канал (до 10 мс): 5,0 А
- Частота ШІМ: до 500 кГц
- Захист від підключення зворотного струму
- Розміри: 15,5 x 15,5 мм
- Вага: 0,6 г (без конекторів)
- До комплекту входить модуль та роз'єми із золотими контактами
Корисні посилання
|