MP6500 - Драйвер крокового двигуна 35В / 2,5А - з аналоговим регулюванням струму - вмонтований - Pololu 2967

MP6500 - Драйвер крокового двигуна 35В / 2,5А - з аналоговим регулюванням струму - вмонтований - Pololu 2967

MP6500 - Драйвер крокового двигуна 35В / 2,5А - з аналоговим регулюванням струму - вмонтований - Pololu 2967 від компанії магазин Апельсин - фото 1
971 ₴ 1 214 ₴
-20%
864 ₴ від 8 шт.
806 ₴ від 20 шт.
Мін. сума замовлення у продавця 100 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата на картку «Приватбанк»

Опис

Опис продукту: MP6500 - Драйвер крокового двигуна 35В / 2,5А - з аналоговим регулюванням струму - вмонтований - Pololu 2967

Система дозволяє керувати кроковим двигуном за допомогою пристрою, який дозволяє створювати логічні стани, наприкладArduinoSTM32Discovery, Raspberry Pi або будь-який інший мікроконтролер. Модуль Pololu дуже простий у використанні. Щоб повернути двигун на один крок, подайте високий рівень на вивід STEP (логічна одиниця), інша послідовність нулів і одиниць перемістить двигун на один крок, і так далі. Clock, High state - навпаки). У контролері також є можливість вибору роздільної здатності роботи двигуна.

Технічна специфікація контролера

  • Напруга живлення двигуна: від 4,5 В до 35 В
  • Струм: макс. 1,8 А на котушку (з охолодженням до 2,5 А)
  • Напруга живлення логічної частини: від 3,3 В до 5 В
  • Простий інтерфейс керування
  • Робота в 4 різних режимах: повний крок, 1/2, 1/4 і 1/8
  • Можливість регулювання струму, споживаного двигуном, за допомогою потенціометра
  • Захист від перегріву системи
  • Розміри модуля: 20 x 15 мм

MP6500 Schrittmotortreiber

Модуль має припаяні золоті штифтові роз'єми. Ми також пропонуємо версію без встановлених роз'ємів.

Підключення блоку управління

Для керування біполярним кроковим двигуном підключіть систему, як показано на наступному малюнку. Якщо ви керуєте однополюсним двигуном, зверніться до інструкції . Якщо номінальна напруга двигуна менша за необхідну для живлення контролера (4,5 В), обмеження струму необхідно встановити вручну за допомогою потенціометра.

Podłączenie MP6500

На малюнку показано мінімальне підключення контролера. Між підключенням живлення двигуна та заземленням слід встановити резистор +/- 100 мкФ

Блок живлення MP6500

Для живлення логічної частини модуля необхідна напруга в діапазоні від 2,5 В до 5 В, яка подається на Спати.-штифт повинен бути направлений. На вивід подається напруга живлення двигуна в діапазоні від 4,5 В до 35 В. VMOT .Система може керувати двигунами з номінальною напругою нижче необхідних 4,5 В. Для цього слід обмежити максимальний струм споживання, щоб не перевищити допустимий струм двигуна. Приклад: Для двигуна з опором 5 Ом на котушку і струмом споживання 1 А номінальна напруга живлення становить 5 В. При живленні 12 В струм слід обмежити так, щоб він не перевищував 1 А.

Обережно.

Підключення та відключення двигуна при увімкненому блоці керування може призвести до пошкодження системи.

Роздільна здатність і розмір кроку

Розмір кроку визначається вхідними данимиMS1,MS2вибрано. Можливі налаштування наведені в наступній таблиці. Входи MS1 і MS2 мають внутрішній підтягуючий резистор (500кОм).

MS1 MS2 Резолюція
низький низький Повний крок
високий низький 1/2 кроку
низький високий 1/4 кроку
високий високий Крок 1/8

Інші вхідні дані

Імпульс, поданий на вивід STEP, змушує двигун робити крок у вибраному напрямку, встановлюючи вивід DIR у відповідний логічний стан. Якщо двигун повинен обертатися лише в одному напрямку, вивід DIR може залишатися відключеним.

Система має два різних входи для керування живленням: SLEEP і ENBL, опис яких міститься в документації.Зверніть увагу, що драйвер підключає ці два виводи через внутрішні резистори 500 кОм. За замовчуванням стан SLEEP не дозволяє двигуну працювати, його потрібно встановити на високий рівень (його можна підключити безпосередньо до логічного джерела живлення 2,5-5 В або керувати ним, підключившись до цифрового виходу MCU). За замовчуванням стан ENBL увімкнено на драйвері, його можна вимкнути.

Вихід FAULT вимикається, коли мости F і H вимикаються через перевантаження по струму, перенапругу, теплове вимкнення або захист від зниженої напруги. Він вмикається через 10 кОм-резистор підключено до виводу SLEEP, який функціонує аналогічно до FAULT. Коли SLEEP високий, підключення FAULT не потрібне.

Обережно.

Підключення SLEEP і FAULT та виникнення помилки може призвести до того, що напруга на виводі SLEEP впаде нижче 2,1 В, якщо вона недостатньо підсилена. Рекомендується використовувати резистор номіналом не менше 4,7 МОм.kΩ за допомогою цього кабелю або підключіть SLEEP безпосередньо до VCC.

Обмеження струму

Систему можна приводити в дію двигунами з номінальною напругою нижче необхідних 4,5 В. Для цього максимальний споживаний струм повинен становитиобмежується потенціометромщоб не перевищити допустимий струм двигуна. Приклад: Для двигуна з опором 5 Ом на котушку і струмом споживання 1 А номінальна напруга живлення становить 5 В. При живленні 12 В струм слід обмежити так, щоб він не перевищував 1 А.

Модуль MP6500 дозволяє активно обмежувати струм за допомогою потенціометра. Один із способів ввести обмеження - перевести контролер у повноступінчастий режим і виміряти струм, що протікає через одну котушку, без подачі сигналу на вхід STEP. Виміряний струм становить 70% від встановленої межі (обидві котушки завжди увімкнені і обмежені 70% в режимі повного кроку). Інша можливість - виміряти напругу на виводі VREF (позначений кружечком на платі) і розрахувати граничний струм (вимірювальні резистори мають номінал 0,05 Ом). Більш детальну інформацію можна знайти вдокументація MP6500.

Відведення тепла

Друкована плата розрахована на відведення тепла при споживанні струму приблизно 1,8 А на котушку. Якщо струм значно вищий, слід використовувати зовнішній тепловідвід, який можна закріпити за допомогою теплопровідного клею.

Схема розміщення

Система містить необхідні пасивні компоненти для коректної роботиКонтролери. Схема підключення показана на наступних малюнках.

Diagramm eines Schrittmotortreibers

Корисні посилання

  • Сайт виробника - Pololu # 2967
  • Інструкція з підключення двигунів
  • Документація системи MP6500
  • Розміри
  • Розуміння поточного контролю

Опис продукту: MP6500 - Драйвер крокового двигуна 35В / 2,5А - з аналоговим регулюванням струму - вмонтований - Pololu 2967

Система дозволяє керувати кроковим двигуном за допомогою пристрою, який дозволяє створювати логічні стани, наприкладArduinoSTM32Discovery, Raspberry Pi або будь-який інший мікроконтролер. Модуль Pololu дуже простий у використанні. Щоб повернути двигун на один крок, подайте високий рівень на вивід STEP (логічна одиниця), інша послідовність нулів і одиниць перемістить двигун на один крок, і так далі. Clock, High state - навпаки). У контролері також є можливість вибору роздільної здатності роботи двигуна.

Технічна специфікація контролера

  • Напруга живлення двигуна: від 4,5 В до 35 В
  • Струм: макс. 1,8 А на котушку (з охолодженням до 2,5 А)
  • Напруга живлення логічної частини: від 3,3 В до 5 В
  • Простий інтерфейс керування
  • Робота в 4 різних режимах: повний крок, 1/2, 1/4 і 1/8
  • Можливість регулювання струму, споживаного двигуном, за допомогою потенціометра
  • Захист від перегріву системи
  • Розміри модуля: 20 x 15 мм

MP6500 Schrittmotortreiber

Модуль має припаяні золоті штифтові роз'єми. Ми також пропонуємо версію без встановлених роз'ємів.

Підключення блоку управління

Для керування біполярним кроковим двигуном підключіть систему, як показано на наступному малюнку. Якщо ви керуєте однополюсним двигуном, зверніться до інструкції . Якщо номінальна напруга двигуна менша за необхідну для живлення контролера (4,5 В), обмеження струму необхідно встановити вручну за допомогою потенціометра.

Podłączenie MP6500

На малюнку показано мінімальне підключення контролера. Між підключенням живлення двигуна та заземленням слід встановити резистор +/- 100 мкФ

Блок живлення MP6500

Для живлення логічної частини модуля необхідна напруга в діапазоні від 2,5 В до 5 В, яка подається на Спати.-штифт повинен бути направлений. На вивід подається напруга живлення двигуна в діапазоні від 4,5 В до 35 В. VMOT .Система може керувати двигунами з номінальною напругою нижче необхідних 4,5 В. Для цього слід обмежити максимальний струм споживання, щоб не перевищити допустимий струм двигуна. Приклад: Для двигуна з опором 5 Ом на котушку і струмом споживання 1 А номінальна напруга живлення становить 5 В. При живленні 12 В струм слід обмежити так, щоб він не перевищував 1 А.

Обережно.

Підключення та відключення двигуна при увімкненому блоці керування може призвести до пошкодження системи.

Роздільна здатність і розмір кроку

Розмір кроку визначається вхідними данимиMS1,MS2вибрано. Можливі налаштування наведені в наступній таблиці. Входи MS1 і MS2 мають внутрішній підтягуючий резистор (500кОм).

MS1 MS2 Резолюція
низький низький Повний крок
високий низький 1/2 кроку
низький високий 1/4 кроку
високий високий Крок 1/8

Інші вхідні дані

Імпульс, поданий на вивід STEP, змушує двигун робити крок у вибраному напрямку, встановлюючи вивід DIR у відповідний логічний стан. Якщо двигун повинен обертатися лише в одному напрямку, вивід DIR може залишатися відключеним.

Система має два різних входи для керування живленням: SLEEP і ENBL, опис яких міститься в документації.Зверніть увагу, що драйвер підключає ці два виводи через внутрішні резистори 500 кОм. За замовчуванням стан SLEEP не дозволяє двигуну працювати, його потрібно встановити на високий рівень (його можна підключити безпосередньо до логічного джерела живлення 2,5-5 В або керувати ним, підключившись до цифрового виходу MCU). За замовчуванням стан ENBL увімкнено на драйвері, його можна вимкнути.

Вихід FAULT вимикається, коли мости F і H вимикаються через перевантаження по струму, перенапругу, теплове вимкнення або захист від зниженої напруги. Він вмикається через 10 кОм-резистор підключено до виводу SLEEP, який функціонує аналогічно до FAULT. Коли SLEEP високий, підключення FAULT не потрібне.

Обережно.

Підключення SLEEP і FAULT та виникнення помилки може призвести до того, що напруга на виводі SLEEP впаде нижче 2,1 В, якщо вона недостатньо підсилена. Рекомендується використовувати резистор номіналом не менше 4,7 МОм.kΩ за допомогою цього кабелю або підключіть SLEEP безпосередньо до VCC.

Обмеження струму

Систему можна приводити в дію двигунами з номінальною напругою нижче необхідних 4,5 В. Для цього максимальний споживаний струм повинен становитиобмежується потенціометромщоб не перевищити допустимий струм двигуна. Приклад: Для двигуна з опором 5 Ом на котушку і струмом споживання 1 А номінальна напруга живлення становить 5 В. При живленні 12 В струм слід обмежити так, щоб він не перевищував 1 А.

Модуль MP6500 дозволяє активно обмежувати струм за допомогою потенціометра. Один із способів ввести обмеження - перевести контролер у повноступінчастий режим і виміряти струм, що протікає через одну котушку, без подачі сигналу на вхід STEP. Виміряний струм становить 70% від встановленої межі (обидві котушки завжди увімкнені і обмежені 70% в режимі повного кроку). Інша можливість - виміряти напругу на виводі VREF (позначений кружечком на платі) і розрахувати граничний струм (вимірювальні резистори мають номінал 0,05 Ом). Більш детальну інформацію можна знайти вдокументація MP6500.

Відведення тепла

Друкована плата розрахована на відведення тепла при споживанні струму приблизно 1,8 А на котушку. Якщо струм значно вищий, слід використовувати зовнішній тепловідвід, який можна закріпити за допомогою теплопровідного клею.

Схема розміщення

Система містить необхідні пасивні компоненти для коректної роботиКонтролери. Схема підключення показана на наступних малюнках.

Diagramm eines Schrittmotortreibers

Корисні посилання

  • Сайт виробника - Pololu # 2967
  • Інструкція з підключення двигунів
  • Документація системи MP6500
  • Розміри
  • Розуміння поточного контролю

Характеристики

Код товару
894637561
Терміни дії знижки
з 30.04.2024 по 29.07.2024