![магазин Апельсин](http://images.zakupka.com/i3/firms/27/48/48742/magazin-apelsin_c81b08637fc4cdd_400x120.png)
Діагностичний інтерфейс - HH OBD Bluetooth сканер - розширений
![Діагностичний інтерфейс - HH OBD Bluetooth сканер - розширений від компанії магазин Апельсин - фото 1](http://images.zakupka.com/i3/firms/27/48/48742/diagnostichniy-interfeys-hh-obd-bluetooth-skaner-rozshireniy_878e34d493075e8_1024x3000.webp.jpg)
Доставка
Оплата
Опис
Опис продукту: Діагностичний інтерфейс - HH OBD Bluetooth сканер - розширений
Сканер дляДіагностика двигуна автомобіля. Використовується для перевірки робочих параметрів приводу автомобіля як в умовах професійної майстерні, так і в домашньому гаражі. В даному продукті використовуєтьсяBluetooth-технологія. Результати вимірювань можна зчитувати за допомогою комп'ютера або телефону, сумісного з цим стандартом бездротового зв'язку короткого радіусу дії. Користувач може зручно перевіряти показання без додаткових кабелів.
Діагностичний інтерфейс - HH OBD Bluetooth сканер.
Діагностичний інтерфейс - вигляд.
Сумісність з пристроями
Інтерфейс можна використовувати для діагностики автомобілів, обладнаних інтерфейсом OBD2. Тому він сумісний з наступними групами автомобілів:
- Продано після 1 січня 1996 року в США
- Продано після 1 січня 2001 року в Європейському Союзі
- Продається після 1 січня 2002 року в Польщі
- Дизельні двигуни, продані в Європейському Союзі після 1 січня 2003 року.
Протоколи AAC в автомобілях:
- ISO9141-2 (ініціалізація 5 бод, 10,4 кбод)
- ISO14230-4 KWP (ініціалізація 5 бод, 10,4 кбод)
- ISO14230-4 KWP (швидка ініціалізація, 10,4 кбод)
- ISO15765-4 CAN (11-бітний ідентифікатор, 500 кбод)
- ISO15765-4 CAN (29-бітний ідентифікатор, 500 кбод)
- ISO15765-4 CAN (11-бітний ідентифікатор, 250 кбод)
- ISO15765-4 CAN (29-бітний ідентифікатор, 250 кбод)
- SAE J1939 CAN (29-бітовий ідентифікатор, 250 кбод)
- USER1 CAN (11-бітний ідентифікатор, 125 кбіт/с)
- USER2 CAN (11-бітний ідентифікатор, 50 кбіт/с)
Типи показань
- Діагностичні коди помилок (понад 3000 загальних кодів у базі даних)
- Можливість налагодження та видалення MIL (Check Engine)
- Відображення наступних повідомлень від датчиків:
- Частота обертання двигуна (об/хв)
- Розрахункове значення навантаження
- Температура охолоджувальної рідини
- Стан паливної системи
- Швидкість транспортного засобу
- Короткострокове регулювання палива
- Довгострокове регулювання палива
- Тиск у впускному колекторі
- Перевага в часі
- Температура повітря на вході
- Потік повітря
- Швидкість потоку повітря
- Абсолютне положення дросельної заслінки
- Напруга кисневого датчика
- Стан паливної системи
- Тиск палива
Прилад використовується для діагностики автомобільних двигунів.
Опис продукту: Діагностичний інтерфейс - HH OBD Bluetooth сканер - розширений
Сканер дляДіагностика двигуна автомобіля. Використовується для перевірки робочих параметрів приводу автомобіля як в умовах професійної майстерні, так і в домашньому гаражі. В даному продукті використовуєтьсяBluetooth-технологія. Результати вимірювань можна зчитувати за допомогою комп'ютера або телефону, сумісного з цим стандартом бездротового зв'язку короткого радіусу дії. Користувач може зручно перевіряти показання без додаткових кабелів.
Діагностичний інтерфейс - HH OBD Bluetooth сканер.
Діагностичний інтерфейс - вигляд.
Сумісність з пристроями
Інтерфейс можна використовувати для діагностики автомобілів, обладнаних інтерфейсом OBD2. Тому він сумісний з наступними групами автомобілів:
- Продано після 1 січня 1996 року в США
- Продано після 1 січня 2001 року в Європейському Союзі
- Продається після 1 січня 2002 року в Польщі
- Дизельні двигуни, продані в Європейському Союзі після 1 січня 2003 року.
Протоколи AAC в автомобілях:
- ISO9141-2 (ініціалізація 5 бод, 10,4 кбод)
- ISO14230-4 KWP (ініціалізація 5 бод, 10,4 кбод)
- ISO14230-4 KWP (швидка ініціалізація, 10,4 кбод)
- ISO15765-4 CAN (11-бітний ідентифікатор, 500 кбод)
- ISO15765-4 CAN (29-бітний ідентифікатор, 500 кбод)
- ISO15765-4 CAN (11-бітний ідентифікатор, 250 кбод)
- ISO15765-4 CAN (29-бітний ідентифікатор, 250 кбод)
- SAE J1939 CAN (29-бітовий ідентифікатор, 250 кбод)
- USER1 CAN (11-бітний ідентифікатор, 125 кбіт/с)
- USER2 CAN (11-бітний ідентифікатор, 50 кбіт/с)
Типи показань
- Діагностичні коди помилок (понад 3000 загальних кодів у базі даних)
- Можливість налагодження та видалення MIL (Check Engine)
- Відображення наступних повідомлень від датчиків:
- Частота обертання двигуна (об/хв)
- Розрахункове значення навантаження
- Температура охолоджувальної рідини
- Стан паливної системи
- Швидкість транспортного засобу
- Короткострокове регулювання палива
- Довгострокове регулювання палива
- Тиск у впускному колекторі
- Перевага в часі
- Температура повітря на вході
- Потік повітря
- Швидкість потоку повітря
- Абсолютне положення дросельної заслінки
- Напруга кисневого датчика
- Стан паливної системи
- Тиск палива
Прилад використовується для діагностики автомобільних двигунів.