Параметри продукту: Розмір виробу: 26X13X26 см (10,24 * 5,12 * 10,24 дюйма) Вага нетто: 5,5 кг (12,13 фунтів) Номінальна потужність: 1,65 кВт Швидкість: 5500 об/хв Максимальна потужність: 2,94 кВт Максимальна швидкість: 6500 об/хв Спосіб запалювання: електронне запалювання Модель свічки запалювання: Z4C Співвідношення паливно-масляної суміші: 18:1 для нових (30:1 після 500 км пробігу) (ця машина є двотактним бензиновим двигуном з продувкою картера. Мастило циліндра і деталей шестерень в картері залежить від палива, тому в машині використовується паливо - суміш бензину і мастила. Перед тим, як заливати паливо в паливний бак, залийте в бак бензин і моторне мастило відповідно до певного об'ємного співвідношення і змішайте їх перед використанням Не заливайте два мастила в паливний бак одне за одним. У паливний бак). Модель: одноциліндровий, з повітряним охолодженням, двотактний Хід: 40 мм Паливо: 90 Мастило: олива для двотактних бензинових двигунів Об'єм бака: 3 л Витрата пального: 3 л/100 км Форма зчеплення: фрикційний блок, сухий тип Режим запуску: Запуск поїзда Спосіб охолодження: природне повітряне охолодження Режим змінної швидкості: двоступенева трансмісія зі змінною швидкістю Обмеження швидкості: 24 км/год Робочий об'єм: 80 куб.см
100% нові та якісні
Цілісний збалансований кривошип, хід 38 мм
Фурнітура, що використовується для встановлення гвинтів, набагато товстіша
Примітки: Нові двигуни зазвичай потребують обкатки понад 500 км, так само як і пошкоджені циліндри та поршневі кільця, які підлягають заміні. Під час обкатки швидкість автомобіля не повинна перевищувати 20 км/год, а двигун не повинен бути перевантажений. Інакше двигун перегріється, циліндр заблокується, а знос деталей прискориться.
Особливості продукту: Нахил голови - більший зазор і фурнітура з більшою компресією Вища продуктивність і довший термін служби Повністю зібраний двотактний двигун 80CC Тільки неповна комплектація двигуна
Пакувальний лист: тільки 1 велосипедний двигун (без повного комплекту)