2-тактний двигун CNCEST 3.5 к. с. 2.5 кВт підвісний двигун румпельний вал вітрильного човна система водяного охолодження

2-тактний двигун CNCEST 3.5 к. с. 2.5 кВт підвісний двигун румпельний вал вітрильного човна система водяного охолодження

2-тактний двигун CNCEST 3.5 к. с. 2.5 кВт підвісний двигун румпельний вал вітрильного човна система водяного охолодження від компанії магазин Апельсин - фото 1
12 915 ₴ 17 325 ₴
-26%
12 463 ₴ від 2 шт.
12 398 ₴ від 8 шт.
Мін. сума замовлення у продавця 100 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата на картку «Приватбанк»

Опис

⛵【Апіка】 Ви можете марширувати на надувних човнах, гумових човнах або рибальських човнах
⛵ 【Функція】 Сама машина легка, може використовуватися з човном вагою 100 кг або менше і вантажопідйомністю 4 людини, але швидкість, звичайно, не однакова, коли в ній знаходиться одна людина або 4 людини, вони
⛵【Шум】 Всі бензинові машини шумні, ми не тестуємо децибел на даний момент, але шум такий же, як і у мотоцикла, тому це нормальне явище
⛵【Використання】 Перед початком роботи двигуна залийте трансмісійне масло в шестерні та замініть трансмісійне масло після випалу (10 годин).
⛵【Необхідно】 Вам потрібно підготувати кронштейн для човнового мотора або підвісну дошку на своєму човні
CNCEST 2-Takt 3.5 PS 2.5 kW Außenborder Motor Pinnenwelle Segelboot Motor Wasserkühlsystem CNCEST 2-Takt 3.5 PS 2.5 kW Außenborder Motor Pinnenwelle Segelboot Motor Wasserkühlsystem
Покращена система водяного охолодження двигуна для кращої роботи двигуна. Просто зніміть кришку двигуна за допомогою кнопкового замка для миттєвого доступу до двигуна

Більш детально:

CNCEST 2-Takt 3.5 PS 2.5 kW Außenborder Motor Pinnenwelle Segelboot Motor Wasserkühlsystem CNCEST 2-Takt 3.5 PS 2.5 kW Außenborder Motor Pinnenwelle Segelboot Motor Wasserkühlsystem
CNCEST 2-Takt 3.5 PS 2.5 kW Außenborder Motor Pinnenwelle Segelboot Motor Wasserkühlsystem CNCEST 2-Takt 3.5 PS 2.5 kW Außenborder Motor Pinnenwelle Segelboot Motor Wasserkühlsystem


Зауважте:
Пошкодження циліндрів - це серйозна шкода, спричинена неправильною експлуатацією, яка коштує чималих грошей на ремонт двигуна.
Якщо ви не зробите наступне, оцінка циліндра не буде проведена:
1, Запустіть двигун на березі
2, використовуйте двигун, коли він більше не виходить з води

Навіть якщо ви хочете протестувати двигун, це потрібно робити в потоці!
Якщо вода не виходить з двигуна, негайно припиніть його використання і перевірте крильчатку водяного насоса або чи не заблокований вихід води.
Увага: Новий, але має кілька подряпин від зовнішньої фарби (подряпаний під час транспортування).

Важко почати?

CNCEST 2-Takt 3.5 PS 2.5 kW Außenborder Motor Pinnenwelle Segelboot Motor Wasserkühlsystem
1. переконайтеся, що співвідношення бензин: олива = 35:1. не використовуйте спеціальну оливу для 2-тактних двигунів.
2. натисніть кнопку на карбюраторі кілька разів, поки жовта і чорна трубки не заповняться маслом.
3) Перед стартом залиште дросельну заслінку в стартовому положенні і тримайте її у включеному положенні після пробіжки.

Інформація про сертифікацію: Ми можемо надати лише сертифікат CE, іншої сертифікації не існує, дякуємо за розуміння.

Yadao 3,5 к.с. (короткий вал) бензиновий двигун: масло (вбудований паливний бак)
Використовуйте дозатор (підготовлений відповідно до співвідношення) і заливайте його безпосередньо в паливний бак


CNCEST 2-Takt 3.5 PS Außenborder Motor Pinnenwelle Segelboot Motor Wasserkühlsystem 2.5 kW
Загальна довжина: 83 см (32,68 дюйма)
Загальна ширина: 36,5 см
Загальна висота: 22 см
Висота дзеркала: 42 см
Діапазон обертання на повному газу: 4000-5000 об/хв
Максимальна потужність: 2,5 кВт (3,5 к.с.)
Швидкість: 20 км/год (чотири особи)
Тип: 2-тактний
Система запалювання: система CDI
Запуск системи: Ручний запуск
Система запуску карбюратора: запуск дросельної заслінки]
Маркування гвинта: 7-1 / 45-A (дюйм)
Співвідношення двигуна і гвинта: 2:1
Рекомендоване паливо: звичайний неетилований бензин
Співвідношення палива до оливи: 35:1 (Посилайтеся на цю версію і не звертайте уваги на інструкцію до цього елемента).
Передаточне число: 27/13

Після купання в морській або каламутній воді.

Очистіть підвісний двигун прісною водою.
2. охолодити водяний канал прісною водою на помірних обертах двигуна.
3. не виставляйте підвісний двигун на вулицю, поки охолоджувальна вода повністю не закінчиться. В іншому випадку водяний кулачок пройде через випускний отвір і потрапить у повітряний циліндр, що призведе до виходу двигуна з ладу.
4. двигун слід зберігати в сухому і добре провітрюваному місці і не піддавати прямому впливу сонячних променів.
5. перед тривалим зберіганням у паливному баку повинен закінчитися бензин. Примітка: Будь ласка, залийте трансмісійне масло в шестерні перед використанням двигуна, і замініть трансмісійне масло після періоду обкатки (10 годин).

Натякни:
Перед використанням двигуна залийте трансмісійне мастило в шестерні,і замініть трансмісійне мастило після періоду обкатки (10 годин).

Коли ви даєте човну відкотитися назад, слід рухатися повільно, інакше човен не стане стійким. Підвісний мотор може обертатися на 360.
Лише коли двигун просто розвертається на 180 градусів, а рукоятка управління вказує назад, човен може повернутися до руху. Два гребних гвинти потужністю 3,5 к.с. і 3,6 к.с. керуються ручкою, яка приводиться в дію зчепленням. Нейтральної передачі немає, тільки режим холостого ходу або низької швидкості.

Характеристики

Код товару
2169942197
Терміни дії знижки
з 20.05.2024 по 18.08.2024