G2 High Power 18v17 - одноканальний драйвер для двигунів 30В / 17А - Pololu 2991

G2 High Power 18v17 - одноканальний драйвер для двигунів 30В / 17А - Pololu 2991 від компанії магазин Апельсин - фото 1
2 339 ₴ 2 923 ₴
-20%
2 257 ₴ від 4 шт.
2 222 ₴ від 12 шт.
Мін. сума замовлення у продавця 100 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата на картку «Приватбанк»

Опис

Опис продукту: G2 High Power 18v17 - одноканальний драйвер для двигунів 30 В / 17 А - Pololu 2991

Модуль можна використовувати для керування двигуном постійного струму. Двигун може працювати з напругою від 6,5 до 30 В при тривалому споживанні струму до 17 А, короткочасно (протягом 10 мс) до 100 А. Швидкістю можна керувати за допомогою ШІМ-сигналу, напрямком - за допомогою цифрового виходу DIR, який забезпечує низький стан (логічний 0) або високий стан (логічна 1). Пристрій також має датчик струму і можливість обмеження струму двигуна.

Специфікація

  • Кількість каналів: 1
  • Напруга живлення: від 6,5 В до 30 В
  • Робоча напруга логічної частини: від 1,8 В до 5 В
  • Постійний струм: 17 А.
  • Максимальний миттєвий струм (до 10 мс): 100 А
  • Частота ШІМ: до 100 кГц
  • Чутливість датчика струму: 0,02 В / А
  • Охорона:
    • від зміни полярності напруги живлення
    • через занадто низьку напругу живлення
    • від короткого замикання
  • Розміри: 33 x 20 мм
  • Вага: 3,3 г (без конекторів)
  • Комплект містить модуль, золоті штифтові роз'єми та гвинтові з'єднувачі

У комплекті є драйвер і роз'єми для самостійної пайки.

Підключення

Підключення двигуна та його живлення знаходяться на одній стороні модуля. Керуючі контакти (логічна частина від 1,8 В до 5 В) знаходяться на іншій стороні модуля. Блок живлення двигуна здатний подавати великі струми. До клем двигуна можна припаяти роз'єми із золотими контактами або гвинтові роз'єми (обидва входять до комплекту).

Для забезпечення високої ефективності дуже важливо підключити великий конденсатор якомога ближче до модуля між джерелом живлення двигуна і заземленням. Рекомендується використовувати конденсатор ємністю не менше кількох сотень мкФ. Необхідна потужність залежить від багатьох факторів, наприклад, від якості та відстані джерела живлення (більше 30 см), параметрів двигуна і частоти ШІМ-сигналу. Конденсатор можна підключити до отворів, позначених "+" і "-" (VM і GND відповідно). Контролер має вбудований конденсатор на 100 мкФ, якого достатньо для базових застосувань. Однак для більшості схем рекомендується використовувати конденсатор більшої ємності.

Логічна частина модуля працює з напругою від 1,8 В до 5 В (максимум 5,5 В). За замовчуванням драйвер знаходиться в стані очікування. Щоб запустити його, підключіть вивід SLP до високого рівня. У типових застосуваннях потрібні лише два додаткові виводи PWM і DIR.

Зачіпки.

ФОНД Опис

Номер шасі

Напруга живлення двигуна коливається від 6,5 В до 40 В із захистом від зворотної полярності.
VM Вивід забезпечує доступ до джерела живлення двигуна, захищеного від зворотної полярності. Його можна використовувати для подачі живлення від зворотного з'єднання до інших елементів. Не слід використовувати з високим струмом. Використовується як вихід.
+ і - Виводи для підключення конденсатора підключаються до VM або GND.
3v3 Регульований вихід 3,3 В, що забезпечує кілька міліампер для живлення невеликих компонентів. Його не можна підключати до інших зовнішніх ліній живлення. Вимкнений, коли контролер знаходиться в сплячому режимі. Слідкуйте за коротким замиканням на виводі V +, оскільки це може пошкодити плату.
Меса Маса системи.
США Вихідний вивід на двигун (підключається до однієї з клем двигуна).
AUSB Вихідний вивід на двигун (з'єднаний з іншою клемою двигуна).
ШІМ Вхідний ШІМ-сигнал для керування двигуном. За замовчуванням низький.
ДИРЕКТОР

Напрямок обертання штифта двигуна. Струм тече від OUTA до OUTB, коли він низький, і від OUTB до OUTA, коли він високий.

За замовчуванням низький.

SLP Пін, який переводить контролер у сплячий режим. За замовчуванням низький рівень (сплячий).
FLT Індикатор помилки. Встановлюється в низький стан після виявлення помилки. Для використання його необхідно підключити до високого стану (напруга логіки системи).
CS Вихід чутливості до струму. Генерує напругу, пропорційну струму двигуна: 400 мВ / А + 50 мВ зсуву.
AERF Вхід опорної напруги. Підключіть резистор до землі, щоб обмежити максимальний вихідний струм. Без додаткового резистора максимальне значення становить 30 А.

Таблиця істини

У таблиці наведено залежності виходів від вхідних сигналів:
H - високий стан

L - низький стан

X - не має значення

ШІМ

ДИРЕКТОР

США AUSB Стан двигуна

H.

H. H. L.

Двигун обертається за годинниковою стрілкою зі швидкістю % ШІМ.

H.

L. L. H.

Двигун обертається проти годинникової стрілки зі швидкістю % ШІМ.

L.

X L. L. Гальма.

Частота ШІМ

Контролер підтримує частоту ШІМ до 100 кГц, але втрати на перемикання пропорційні частоті. Стандартна частота - 20 кГц.

Тривалість високих імпульсів ШІМ повинна бути не менше 0,5 мкс, щоб викликати зміну на виходах, що унеможливлює низькі робочі цикли на високих частотах. Наприклад, при 100 кГц період імпульсу становить 10 мкс імінімальний ненульовий робочий цикл 0,5 / 10 або 5 %.

Чутливість вимірювання струму

Вихід CS активний лише тоді, коли H-міст знаходиться в режимі керування. Він неактивний (низький рівень), коли регулятор знаходиться в режимі гальмування, що відбувається, коли ШІМ низька або активне обмеження струму. Струм все ще протікає через двигун, коли блок керування починає гальмувати, але струм на виводі CS не відображає струм двигуна в режимі гальмування. Напруга CS використовується драйвером для внутрішніх потреб, щоб уникнути перешкод, не встановлюйте на цей вивід ємнісне навантаження (конденсатор) і не підключайте його до навантаження понад кілька мА.

Модуль драйвера має можливість обмежувати струм двигуна шляхом відсікання. Коли струм досягає порогового значення, контролер переходить у режим гальмування на короткий час, перш ніж двигун знову увімкнеться. Практичніше використовувати контролер з двигуном, який потребує кілька ампер для роботи, але набагато більше для запуску.

За замовчуванням обмеження струму становить 30 А. Його можна зменшити, встановивши резистор між виводами VREF і GND. На наступній діаграмі показано залежність між номіналом резистора на VREF і граничним струмом. Наприклад, для 100 кОм між VREF і GND струм знижується приблизно до 16 А. При особливо низьких налаштуваннях (пунктирна лінія) обмеження струму є менш точним.

Умови для розпізнавання помилки

Контролер може виявляти різні помилки, які сигналізуються встановленням контакту FLT в низький стан. Для його використання він повинен бути підключений до високого рівня (напруга системної логіки). Можна виявити коротке замикання на виходах, занадто низьку напругу і перегрів. Всі несправності вимикають виходи двигуна, але не блокують їх, що означає, що контролер спробує відновити роботу після усунення несправності.

Контролер може витримувати великі короткочасні стрибки струму (100 А протягом декількох мілісекунд). У безперервному режимі він може витримувати 17 А, але це залежить від зовнішніх умов, таких як температура навколишнього середовища та охолодження двигуна. Для підвищення продуктивності до плати можна додати тепловідвід.

Контролер не має автоматичного вимкнення в разі перегріву. Слід бути обережним, щоб уникнути пошкодження системи.

Відео

Відео з описом роботи Н-моста - драйвера двигуна постійного струму.

Огляд драйверів високої потужності G2

Ім'я

Напруга

Енергія

Сила

безперервний

G2 High-Power 18v25 30 V 25 A.
G2 High-Power 18v17 30 V 17 A.
G2 High Power 24v21 40 V 21A.
G2 High Power 24v13 40 V 13 A.

 

Корисні посилання

  • Сайт виробника Pololu # 2991
  • Посібник користувача
  • Схема модуля

Опис продукту: G2 High Power 18v17 - одноканальний драйвер для двигунів 30 В / 17 А - Pololu 2991

Модуль можна використовувати для керування двигуном постійного струму. Двигун може працювати з напругою від 6,5 до 30 В при тривалому споживанні струму до 17 А, короткочасно (протягом 10 мс) до 100 А. Швидкістю можна керувати за допомогою ШІМ-сигналу, напрямком - за допомогою цифрового виходу DIR, який забезпечує низький стан (логічний 0) або високий стан (логічна 1). Пристрій також має датчик струму і можливість обмеження струму двигуна.

Специфікація

  • Кількість каналів: 1
  • Напруга живлення: від 6,5 В до 30 В
  • Робоча напруга логічної частини: від 1,8 В до 5 В
  • Постійний струм: 17 А.
  • Максимальний миттєвий струм (до 10 мс): 100 А
  • Частота ШІМ: до 100 кГц
  • Чутливість датчика струму: 0,02 В / А
  • Охорона:
    • від зміни полярності напруги живлення
    • через занадто низьку напругу живлення
    • від короткого замикання
  • Розміри: 33 x 20 мм
  • Вага: 3,3 г (без конекторів)
  • Комплект містить модуль, золоті штифтові роз'єми та гвинтові з'єднувачі

У комплекті є драйвер і роз'єми для самостійної пайки.

Підключення

Підключення двигуна та його живлення знаходяться на одній стороні модуля. Керуючі контакти (логічна частина від 1,8 В до 5 В) знаходяться на іншій стороні модуля. Блок живлення двигуна здатний подавати великі струми. До клем двигуна можна припаяти роз'єми із золотими контактами або гвинтові роз'єми (обидва входять до комплекту).

Для забезпечення високої ефективності дуже важливо підключити великий конденсатор якомога ближче до модуля між джерелом живлення двигуна і заземленням. Рекомендується використовувати конденсатор ємністю не менше кількох сотень мкФ. Необхідна потужність залежить від багатьох факторів, наприклад, від якості та відстані джерела живлення (більше 30 см), параметрів двигуна і частоти ШІМ-сигналу. Конденсатор можна підключити до отворів, позначених "+" і "-" (VM і GND відповідно). Контролер має вбудований конденсатор на 100 мкФ, якого достатньо для базових застосувань. Однак для більшості схем рекомендується використовувати конденсатор більшої ємності.

Логічна частина модуля працює з напругою від 1,8 В до 5 В (максимум 5,5 В). За замовчуванням драйвер знаходиться в стані очікування. Щоб запустити його, підключіть вивід SLP до високого рівня. У типових застосуваннях потрібні лише два додаткові виводи PWM і DIR.

Зачіпки.

ФОНД Опис

Номер шасі

Напруга живлення двигуна коливається від 6,5 В до 40 В із захистом від зворотної полярності.
VM Вивід забезпечує доступ до джерела живлення двигуна, захищеного від зворотної полярності. Його можна використовувати для подачі живлення від зворотного з'єднання до інших елементів. Не слід використовувати з високим струмом. Використовується як вихід.
+ і - Виводи для підключення конденсатора підключаються до VM або GND.
3v3 Регульований вихід 3,3 В, що забезпечує кілька міліампер для живлення невеликих компонентів. Його не можна підключати до інших зовнішніх ліній живлення. Вимкнений, коли контролер знаходиться в сплячому режимі. Слідкуйте за коротким замиканням на виводі V +, оскільки це може пошкодити плату.
Меса Маса системи.
США Вихідний вивід на двигун (підключається до однієї з клем двигуна).
AUSB Вихідний вивід на двигун (з'єднаний з іншою клемою двигуна).
ШІМ Вхідний ШІМ-сигнал для керування двигуном. За замовчуванням низький.
ДИРЕКТОР

Напрямок обертання штифта двигуна. Струм тече від OUTA до OUTB, коли він низький, і від OUTB до OUTA, коли він високий.

За замовчуванням низький.

SLP Пін, який переводить контролер у сплячий режим. За замовчуванням низький рівень (сплячий).
FLT Індикатор помилки. Встановлюється в низький стан після виявлення помилки. Для використання його необхідно підключити до високого стану (напруга логіки системи).
CS Вихід чутливості до струму. Генерує напругу, пропорційну струму двигуна: 400 мВ / А + 50 мВ зсуву.
AERF Вхід опорної напруги. Підключіть резистор до землі, щоб обмежити максимальний вихідний струм. Без додаткового резистора максимальне значення становить 30 А.

Таблиця істини

У таблиці наведено залежності виходів від вхідних сигналів:
H - високий стан

L - низький стан

X - не має значення

ШІМ

ДИРЕКТОР

США AUSB Стан двигуна

H.

H. H. L.

Двигун обертається за годинниковою стрілкою зі швидкістю % ШІМ.

H.

L. L. H.

Двигун обертається проти годинникової стрілки зі швидкістю % ШІМ.

L.

X L. L. Гальма.

Частота ШІМ

Контролер підтримує частоту ШІМ до 100 кГц, але втрати на перемикання пропорційні частоті. Стандартна частота - 20 кГц.

Тривалість високих імпульсів ШІМ повинна бути не менше 0,5 мкс, щоб викликати зміну на виходах, що унеможливлює низькі робочі цикли на високих частотах. Наприклад, при 100 кГц період імпульсу становить 10 мкс імінімальний ненульовий робочий цикл 0,5 / 10 або 5 %.

Чутливість вимірювання струму

Вихід CS активний лише тоді, коли H-міст знаходиться в режимі керування. Він неактивний (низький рівень), коли регулятор знаходиться в режимі гальмування, що відбувається, коли ШІМ низька або активне обмеження струму. Струм все ще протікає через двигун, коли блок керування починає гальмувати, але струм на виводі CS не відображає струм двигуна в режимі гальмування. Напруга CS використовується драйвером для внутрішніх потреб, щоб уникнути перешкод, не встановлюйте на цей вивід ємнісне навантаження (конденсатор) і не підключайте його до навантаження понад кілька мА.

Модуль драйвера має можливість обмежувати струм двигуна шляхом відсікання. Коли струм досягає порогового значення, контролер переходить у режим гальмування на короткий час, перш ніж двигун знову увімкнеться. Практичніше використовувати контролер з двигуном, який потребує кілька ампер для роботи, але набагато більше для запуску.

За замовчуванням обмеження струму становить 30 А. Його можна зменшити, встановивши резистор між виводами VREF і GND. На наступній діаграмі показано залежність між номіналом резистора на VREF і граничним струмом. Наприклад, для 100 кОм між VREF і GND струм знижується приблизно до 16 А. При особливо низьких налаштуваннях (пунктирна лінія) обмеження струму є менш точним.

Умови для розпізнавання помилки

Контролер може виявляти різні помилки, які сигналізуються встановленням контакту FLT в низький стан. Для його використання він повинен бути підключений до високого рівня (напруга системної логіки). Можна виявити коротке замикання на виходах, занадто низьку напругу і перегрів. Всі несправності вимикають виходи двигуна, але не блокують їх, що означає, що контролер спробує відновити роботу після усунення несправності.

Контролер може витримувати великі короткочасні стрибки струму (100 А протягом декількох мілісекунд). У безперервному режимі він може витримувати 17 А, але це залежить від зовнішніх умов, таких як температура навколишнього середовища та охолодження двигуна. Для підвищення продуктивності до плати можна додати тепловідвід.

Контролер не має автоматичного вимкнення в разі перегріву. Слід бути обережним, щоб уникнути пошкодження системи.

Відео

Відео з описом роботи Н-моста - драйвера двигуна постійного струму.

Огляд драйверів високої потужності G2

Ім'я

Напруга

Енергія

Сила

безперервний

G2 High-Power 18v25 30 V 25 A.
G2 High-Power 18v17 30 V 17 A.
G2 High Power 24v21 40 V 21A.
G2 High Power 24v13 40 V 13 A.

 

Корисні посилання

  • Сайт виробника Pololu # 2991
  • Посібник користувача
  • Схема модуля

Характеристики

Код товару
1721717288
Терміни дії знижки
з 19.05.2024 по 17.08.2024