TB9051FTG - одноканальний драйвер для двигунів 28В / 2.6А - Pololu 2997

TB9051FTG - одноканальний драйвер для двигунів 28В / 2.6А - Pololu 2997 від компанії магазин Апельсин - фото 1
848 ₴ 964 ₴
-12%
755 ₴ від 8 шт.
704 ₴ від 20 шт.
Мін. сума замовлення у продавця 100 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата на картку «Приватбанк»

Опис

Опис продукту: TB9051FTG - Одноканальний драйвер для двигунів 28В / 2.6А - Pololu 2997

У "TheнаTB9051FTG-системнийМодуль дозволяє контролюватипро те, щоДвигун постійного струму. Двигун може працювати з напругоювід 4,5 В до 28 Вбути забезпеченим безперервним струмом споживання до 2,6 А, короткочасно (протягом декількох секунд) до 5 А. Перед використанням рекомендуємо ознайомитися з документацією наTB9051FTG-система.

Виводи одноканального драйвера

Ausgänge des Pololu-Treibers

ФОНД Опис
Він Напруга живлення двигуна коливається від 4,5 В до 28 В. Має захист від зміни полярності напруги живлення.
Меса Потенціал заземлення системи.
VM Вихід для доступу до джерела живлення двигуна після захисту від неправильної полярності. Може використовуватися для живлення інших компонентів системи.
OFF1 Виходи - для підключення клем двигуна.
OFF2
Виходи - для підключення клем двигуна.
VCC Логічна напруга - 5 В.
OCC Контролер вимикається у разі перевантаження по струму. За замовчуванням низький. Якщо він високий, я автоматично намагаюся відновити роботу після невеликої затримки.
EN При низькому рівні, OUT1 і OUT2 встановлюються на високий імпеданс. Інвертований На цей вивід можна подати інвертовану ШІМ (коли EN високий, а PWM1 або PWM2 високі) За замовчуванням - низький.
ENB Коли вона високаOUT1 і OUT2 налаштовані на високий імпеданс . ШІМ може бути застосовано до цього виводу (коли ENB низький, а PWM1 або PWM2 високий).за замовчуванням високий .
ШІМ1 Керуючий вхід для OUT1. Стандартний низький рівень.
ШІМ2 Керуючий вхід для OUT2. Стандартний низький рівень.
OCM Вихідний вивід контролю струму забезпечує аналогову напругу зворотного зв'язку приблизно 500 мВ на підсилювач.
ДІАГНОСТИКА Вихід діагностики помилок. стає низьким, коли виникають помилки або контролер вимикається за допомогою EN або ENB.

Підключення блоку керування до двигуна постійного струму

Lokomotivführer von Pololu

Таблиця для режиму ШІМ1 + ШІМ2

Вступ Вихідні дані Режим роботи
EN ENB ШІМ1 ШІМ2 OFF1 OFF2
1 0 ШІМ 0 ШІМ (H/L) L.

Обертання вперед / гальмування

на заданій швидкості: ШІМ%

1 0 0 ШІМ L. ШІМ (H/L)

Задній хід / Гальмування

на заданій швидкості: ШІМ%

1 0 0 0 L. L. Стоп, виходи підключені до землі
1 0 1 1 L. L.
0 X X X ВИМКНЕНО ВИМКНЕНО Вільне катання Вихід відокремлено
X 1 X X ВИМКНЕНО ВИМКНЕНО

Таблиця для режиму PWM1 + PWM2 + EN

Вступ Вихідні дані Режим роботи
EN ENB ШІМ1 ШІМ2 OFF1 OFF2
ШІМ 0 1 0 ШІМ (H/Z) ШІМ (L/Z)

Обертання вперед / вільний хід

на заданій швидкості: ШІМ%

0 1 ШІМ (L/Z) ШІМ (H/Z)

Реверс / Вільний хід

на заданій швидкості: ШІМ%

0 X X X ВИМКНЕНО ВИМКНЕНО Вільне катання Вихід відокремлено
X 1 X X ВИМКНЕНО ВИМКНЕНО

Схема розміщення

Система включає в себе драйвер і необхідні пасивні елементи для її коректної роботи. Електронну принципову схему можна знайти на наступному малюнку.

Diagramm des Treibers von Pololu-Motoren

Технічна специфікація контролера від Pololu

  • Одноканальний драйвер для двигунів
  • Напруга живлення двигуна: від 4,5 до 28 В
  • Вихідний струм: 2,6 А (5 А миттєво)
  • Функція автоматичного обмеження струму запобігає перегріванню, плавно знижуючи напругу, а не раптово вимикаючи її
  • Має захист від зниженої напруги та захист від короткого замикання і перегріву
  • Захист від зворотної полярності напруги живлення
  • Розміри: 25,4 x 25,4 мм

Корисні посилання

  • Сайт виробника Pololu # 2997
  • Схема модуля
  • Документація по макету

Опис продукту: TB9051FTG - Одноканальний драйвер для двигунів 28В / 2.6А - Pololu 2997

У "TheнаTB9051FTG-системнийМодуль дозволяє контролюватипро те, щоДвигун постійного струму. Двигун може працювати з напругоювід 4,5 В до 28 Вбути забезпеченим безперервним струмом споживання до 2,6 А, короткочасно (протягом декількох секунд) до 5 А. Перед використанням рекомендуємо ознайомитися з документацією наTB9051FTG-система.

Виводи одноканального драйвера

Ausgänge des Pololu-Treibers

ФОНД Опис
Він Напруга живлення двигуна коливається від 4,5 В до 28 В. Має захист від зміни полярності напруги живлення.
Меса Потенціал заземлення системи.
VM Вихід для доступу до джерела живлення двигуна після захисту від неправильної полярності. Може використовуватися для живлення інших компонентів системи.
OFF1 Виходи - для підключення клем двигуна.
OFF2
Виходи - для підключення клем двигуна.
VCC Логічна напруга - 5 В.
OCC Контролер вимикається у разі перевантаження по струму. За замовчуванням низький. Якщо він високий, я автоматично намагаюся відновити роботу після невеликої затримки.
EN При низькому рівні, OUT1 і OUT2 встановлюються на високий імпеданс. Інвертований На цей вивід можна подати інвертовану ШІМ (коли EN високий, а PWM1 або PWM2 високі) За замовчуванням - низький.
ENB Коли вона високаOUT1 і OUT2 налаштовані на високий імпеданс . ШІМ може бути застосовано до цього виводу (коли ENB низький, а PWM1 або PWM2 високий).за замовчуванням високий .
ШІМ1 Керуючий вхід для OUT1. Стандартний низький рівень.
ШІМ2 Керуючий вхід для OUT2. Стандартний низький рівень.
OCM Вихідний вивід контролю струму забезпечує аналогову напругу зворотного зв'язку приблизно 500 мВ на підсилювач.
ДІАГНОСТИКА Вихід діагностики помилок. стає низьким, коли виникають помилки або контролер вимикається за допомогою EN або ENB.

Підключення блоку керування до двигуна постійного струму

Lokomotivführer von Pololu

Таблиця для режиму ШІМ1 + ШІМ2

Вступ Вихідні дані Режим роботи
EN ENB ШІМ1 ШІМ2 OFF1 OFF2
1 0 ШІМ 0 ШІМ (H/L) L.

Обертання вперед / гальмування

на заданій швидкості: ШІМ%

1 0 0 ШІМ L. ШІМ (H/L)

Задній хід / Гальмування

на заданій швидкості: ШІМ%

1 0 0 0 L. L. Стоп, виходи підключені до землі
1 0 1 1 L. L.
0 X X X ВИМКНЕНО ВИМКНЕНО Вільне катання Вихід відокремлено
X 1 X X ВИМКНЕНО ВИМКНЕНО

Таблиця для режиму PWM1 + PWM2 + EN

Вступ Вихідні дані Режим роботи
EN ENB ШІМ1 ШІМ2 OFF1 OFF2
ШІМ 0 1 0 ШІМ (H/Z) ШІМ (L/Z)

Обертання вперед / вільний хід

на заданій швидкості: ШІМ%

0 1 ШІМ (L/Z) ШІМ (H/Z)

Реверс / Вільний хід

на заданій швидкості: ШІМ%

0 X X X ВИМКНЕНО ВИМКНЕНО Вільне катання Вихід відокремлено
X 1 X X ВИМКНЕНО ВИМКНЕНО

Схема розміщення

Система включає в себе драйвер і необхідні пасивні елементи для її коректної роботи. Електронну принципову схему можна знайти на наступному малюнку.

Diagramm des Treibers von Pololu-Motoren

Технічна специфікація контролера від Pololu

  • Одноканальний драйвер для двигунів
  • Напруга живлення двигуна: від 4,5 до 28 В
  • Вихідний струм: 2,6 А (5 А миттєво)
  • Функція автоматичного обмеження струму запобігає перегріванню, плавно знижуючи напругу, а не раптово вимикаючи її
  • Має захист від зниженої напруги та захист від короткого замикання і перегріву
  • Захист від зворотної полярності напруги живлення
  • Розміри: 25,4 x 25,4 мм

Корисні посилання

  • Сайт виробника Pololu # 2997
  • Схема модуля
  • Документація по макету

Характеристики

Код товару
3003371160
Терміни дії знижки
з 19.05.2024 по 17.08.2024