TB9051FTG - одноканальний драйвер для двигунів 28В / 2.6А - Pololu 2997
Доставка
Оплата
Опис
Опис продукту: TB9051FTG - Одноканальний драйвер для двигунів 28В / 2.6А - Pololu 2997
У "TheнаTB9051FTG-системнийМодуль дозволяє контролюватипро те, щоДвигун постійного струму. Двигун може працювати з напругоювід 4,5 В до 28 Вбути забезпеченим безперервним струмом споживання до 2,6 А, короткочасно (протягом декількох секунд) до 5 А. Перед використанням рекомендуємо ознайомитися з документацією наTB9051FTG-система.
Виводи одноканального драйвера
ФОНД | Опис |
---|---|
Він | Напруга живлення двигуна коливається від 4,5 В до 28 В. Має захист від зміни полярності напруги живлення. |
Меса | Потенціал заземлення системи. |
VM | Вихід для доступу до джерела живлення двигуна після захисту від неправильної полярності. Може використовуватися для живлення інших компонентів системи. |
OFF1 | Виходи - для підключення клем двигуна. |
OFF2 | Виходи - для підключення клем двигуна. |
VCC | Логічна напруга - 5 В. |
OCC | Контролер вимикається у разі перевантаження по струму. За замовчуванням низький. Якщо він високий, я автоматично намагаюся відновити роботу після невеликої затримки. |
EN | При низькому рівні, OUT1 і OUT2 встановлюються на високий імпеданс. Інвертований На цей вивід можна подати інвертовану ШІМ (коли EN високий, а PWM1 або PWM2 високі) За замовчуванням - низький. |
ENB | Коли вона високаOUT1 і OUT2 налаштовані на високий імпеданс . ШІМ може бути застосовано до цього виводу (коли ENB низький, а PWM1 або PWM2 високий).за замовчуванням високий . |
ШІМ1 | Керуючий вхід для OUT1. Стандартний низький рівень. |
ШІМ2 | Керуючий вхід для OUT2. Стандартний низький рівень. |
OCM | Вихідний вивід контролю струму забезпечує аналогову напругу зворотного зв'язку приблизно 500 мВ на підсилювач. |
ДІАГНОСТИКА | Вихід діагностики помилок. стає низьким, коли виникають помилки або контролер вимикається за допомогою EN або ENB. |
Підключення блоку керування до двигуна постійного струму
Таблиця для режиму ШІМ1 + ШІМ2 | ||||||
Вступ | Вихідні дані | Режим роботи | ||||
EN | ENB | ШІМ1 | ШІМ2 | OFF1 | OFF2 | |
1 | 0 | ШІМ | 0 | ШІМ (H/L) | L. | Обертання вперед / гальмування на заданій швидкості: ШІМ% |
1 | 0 | 0 | ШІМ | L. | ШІМ (H/L) | Задній хід / Гальмування на заданій швидкості: ШІМ% |
1 | 0 | 0 | 0 | L. | L. | Стоп, виходи підключені до землі |
1 | 0 | 1 | 1 | L. | L. | |
0 | X | X | X | ВИМКНЕНО | ВИМКНЕНО | Вільне катання Вихід відокремлено |
X | 1 | X | X | ВИМКНЕНО | ВИМКНЕНО |
Таблиця для режиму PWM1 + PWM2 + EN | ||||||
Вступ | Вихідні дані | Режим роботи | ||||
EN | ENB | ШІМ1 | ШІМ2 | OFF1 | OFF2 | |
ШІМ | 0 | 1 | 0 | ШІМ (H/Z) | ШІМ (L/Z) | Обертання вперед / вільний хід на заданій швидкості: ШІМ% |
0 | 1 | ШІМ (L/Z) | ШІМ (H/Z) | Реверс / Вільний хід на заданій швидкості: ШІМ% | ||
0 | X | X | X | ВИМКНЕНО | ВИМКНЕНО | Вільне катання Вихід відокремлено |
X | 1 | X | X | ВИМКНЕНО | ВИМКНЕНО |
Схема розміщення
Система включає в себе драйвер і необхідні пасивні елементи для її коректної роботи. Електронну принципову схему можна знайти на наступному малюнку.
Технічна специфікація контролера від Pololu
- Одноканальний драйвер для двигунів
- Напруга живлення двигуна: від 4,5 до 28 В
- Вихідний струм: 2,6 А (5 А миттєво)
- Функція автоматичного обмеження струму запобігає перегріванню, плавно знижуючи напругу, а не раптово вимикаючи її
- Має захист від зниженої напруги та захист від короткого замикання і перегріву
- Захист від зворотної полярності напруги живлення
- Розміри: 25,4 x 25,4 мм
Корисні посилання
|
Опис продукту: TB9051FTG - Одноканальний драйвер для двигунів 28В / 2.6А - Pololu 2997
У "TheнаTB9051FTG-системнийМодуль дозволяє контролюватипро те, щоДвигун постійного струму. Двигун може працювати з напругоювід 4,5 В до 28 Вбути забезпеченим безперервним струмом споживання до 2,6 А, короткочасно (протягом декількох секунд) до 5 А. Перед використанням рекомендуємо ознайомитися з документацією наTB9051FTG-система.
Виводи одноканального драйвера
ФОНД | Опис |
---|---|
Він | Напруга живлення двигуна коливається від 4,5 В до 28 В. Має захист від зміни полярності напруги живлення. |
Меса | Потенціал заземлення системи. |
VM | Вихід для доступу до джерела живлення двигуна після захисту від неправильної полярності. Може використовуватися для живлення інших компонентів системи. |
OFF1 | Виходи - для підключення клем двигуна. |
OFF2 | Виходи - для підключення клем двигуна. |
VCC | Логічна напруга - 5 В. |
OCC | Контролер вимикається у разі перевантаження по струму. За замовчуванням низький. Якщо він високий, я автоматично намагаюся відновити роботу після невеликої затримки. |
EN | При низькому рівні, OUT1 і OUT2 встановлюються на високий імпеданс. Інвертований На цей вивід можна подати інвертовану ШІМ (коли EN високий, а PWM1 або PWM2 високі) За замовчуванням - низький. |
ENB | Коли вона високаOUT1 і OUT2 налаштовані на високий імпеданс . ШІМ може бути застосовано до цього виводу (коли ENB низький, а PWM1 або PWM2 високий).за замовчуванням високий . |
ШІМ1 | Керуючий вхід для OUT1. Стандартний низький рівень. |
ШІМ2 | Керуючий вхід для OUT2. Стандартний низький рівень. |
OCM | Вихідний вивід контролю струму забезпечує аналогову напругу зворотного зв'язку приблизно 500 мВ на підсилювач. |
ДІАГНОСТИКА | Вихід діагностики помилок. стає низьким, коли виникають помилки або контролер вимикається за допомогою EN або ENB. |
Підключення блоку керування до двигуна постійного струму
Таблиця для режиму ШІМ1 + ШІМ2 | ||||||
Вступ | Вихідні дані | Режим роботи | ||||
EN | ENB | ШІМ1 | ШІМ2 | OFF1 | OFF2 | |
1 | 0 | ШІМ | 0 | ШІМ (H/L) | L. | Обертання вперед / гальмування на заданій швидкості: ШІМ% |
1 | 0 | 0 | ШІМ | L. | ШІМ (H/L) | Задній хід / Гальмування на заданій швидкості: ШІМ% |
1 | 0 | 0 | 0 | L. | L. | Стоп, виходи підключені до землі |
1 | 0 | 1 | 1 | L. | L. | |
0 | X | X | X | ВИМКНЕНО | ВИМКНЕНО | Вільне катання Вихід відокремлено |
X | 1 | X | X | ВИМКНЕНО | ВИМКНЕНО |
Таблиця для режиму PWM1 + PWM2 + EN | ||||||
Вступ | Вихідні дані | Режим роботи | ||||
EN | ENB | ШІМ1 | ШІМ2 | OFF1 | OFF2 | |
ШІМ | 0 | 1 | 0 | ШІМ (H/Z) | ШІМ (L/Z) | Обертання вперед / вільний хід на заданій швидкості: ШІМ% |
0 | 1 | ШІМ (L/Z) | ШІМ (H/Z) | Реверс / Вільний хід на заданій швидкості: ШІМ% | ||
0 | X | X | X | ВИМКНЕНО | ВИМКНЕНО | Вільне катання Вихід відокремлено |
X | 1 | X | X | ВИМКНЕНО | ВИМКНЕНО |
Схема розміщення
Система включає в себе драйвер і необхідні пасивні елементи для її коректної роботи. Електронну принципову схему можна знайти на наступному малюнку.
Технічна специфікація контролера від Pololu
- Одноканальний драйвер для двигунів
- Напруга живлення двигуна: від 4,5 до 28 В
- Вихідний струм: 2,6 А (5 А миттєво)
- Функція автоматичного обмеження струму запобігає перегріванню, плавно знижуючи напругу, а не раптово вимикаючи її
- Має захист від зниженої напруги та захист від короткого замикання і перегріву
- Захист від зворотної полярності напруги живлення
- Розміри: 25,4 x 25,4 мм
Корисні посилання
|